reklama

Nenávidím, lebo milujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď zapadne slnko a objavia sa ligotavé hviezdy,

keď izbu pohltí tma a moja duša opäť umiera od samoty,

keď srdce túži bežať za tebou, niekam do diaľky,

bezcieľne sa túlať a prekonať všetky prekážky,

keď moje telo i dušu riadiš len ty,

zmocní sa ma pocit nenávisti.

Áno, bežím k Tebe, neustále, v mysli, dušou, celou svojou bytosťou,

náhlim sa v tme, na miesto, kde sa stretávam len Tvojou odmietavosťou,

na miesto, kde zostane len prázdno a tma, rovnako, ako v mojej duši,

na miesto, kde ma nič pekného už nečaká, len beznádej zúri,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

na miesto, z ktorého niet návratu, kde sa stratia všetky city,

na miesto, kde sa láska mení na nenávisť, smiech na slzy.

Nenávidím Ťa, lebo ma nedržíš za ruku,

nenávidím Ťa, lebo vo mne zabíjaš lásku.

Nenávidím Ťa, pretože ma nečakáš na konci mojej cesty,

nenávidím Ťa, pretože ma ovládaš, riadiš moje myšlienky,

nenávidím Tvoj úsmev, ktorý sa mi v mysli neustále objavuje,

nenávidím Tvoj pohľad, ktorý ma túžobne priťahuje,

nenávidím ľudí, ktorí s tebou môžu tráviť čas,

nenávidím ženu, ktorá Ťa môže bozkávať.

Nenávidím svet, v ktorom mi neustále chýbaš,

nenávidím tvoj nezáujem, ktorým sa na mňa dívaš,

nenávidím chvíle, keď som pri tebe a zároveň ďalej ako najvzdialenejšia hviezda,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a nenávidím seba, keď ma ovládnu myšlienky na Teba.

Nenávidím Ťa, lebo nie si so mnou, keď to potrebujem,

nenávidím Ťa, lebo vo mne vzbudzuješ túžbu, ktorú vo mne necháš umrieť,

nenávidím Ťa, lebo sa vznášaš v mojich snoch a rozplynieš sa, keď sa zobudím,

nenávidím Ťa, keď túžobne čakám na to, kedy ťa znovu uvidím,

nenávidím Ťa, pretože moje srdce bije len pre teba,

nenávidím Ťa, pretože ťa nedokážem nemilovať.

Petronela Števková

Petronela Števková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu